Sunday 28 May 2017

Al Rawda - Hamparan Sejadah (Edisi Terhad)

Al Rawda Sejadah Al Madinah - Istimewa untuk Ramadhan 1438h & Muharam 1439h.

Asalam'mualaikum & Salam Sejahtera

Di bawa khas dari Madinah kepada Umah Islam, di Negara Malaysia. Sejadah edisi terhad oleh Al Rawda melalui ODC Jaya Enterprise. Sempena menyambut Ramadhan Al Mubarak 1438h dan yang bakal menyambut Muharam 1439h nanti. Ia didatangi terhad dengan 25 pasang, dan kini telah tinggal 21 pasang lagi.



Dengan rekaan khas dan terhad, ia akan menjadi sebuah kenangan kepada sesiapa pemiliknya. Ia juga dapat mengingatkan mereka yang pernah ziarah juga ke masjid Nabawi di Madinah. Ia di jamin quality serta warna sejadah hamparan Al Rawda ini dari yang terbaik dan boleh tahan lama. Di datangi dengan dua warna, merah dan hijau - ia amat sesuai untuk di hadiahkan bakal suami dan isteri, ibu dan bapa, VIP dan seumpamanya.






Mutu benang sejadah hamparan ini adalah yang terbaik, lembut dan selesa. Yang paling penting adalah rekaan juga corak serta warnanya yang tidak begitu terselah dan menyilaukan mata. Tenang hati mereka yang melihat nya kerana corak yang damai, bermotif bunga-bungaan seperti berada di Al Raudah di masjid Nabawi, Madinah. 

Ia juga sesuai untuk di jadikan hadiah kepada orang-orang yang penting, ibubapa, ketua-ketua jabatan kerajaan atau korprat, dan perkahwihan sebagai hantaran. Didatangi terhad sebanyak 25 pasang, dan kini tinggal 21 pasang lagi. 









Kepada sesiapa yang berminat, boleh hibungi kami di ;
Kami ada menjual readymade atau make to oder,

ODC Jaya Enterprise
Bersebelehan Kota Darulnaim
Jalan Kuala Krai, 15000
Kota Bharu, Kelantan
Malaysia.

Tel     : +609-7488-322
email ; tamanindrapetra@gmail.com 

No comments:

Post a Comment